خرید ضایعات الکترونیکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


. طراحی به نحوی كه قابلیت است.فاده طولانی مدت، ارتقا، و بازسازی و است.فاده مجدد داشته باشند: از آنجاییكه سود بیشتری را تولید كنندگان از طریق تولید منابع جدید و مجبور كردن مشتریان به خرید آنان بدست می آورند به این ترتیب از تولید ضایعات جلوگیری خواهد شد.

این روزها کامپیوتر، رایج‌ترین و وسیع‌ترین وسیله برای فعالیت های مختلف از جمله مدارس، خانه‌ها، دفاتر و صنایع تولیدی شده است.. ضایعات الکترونیکی و برقی سمی در رایانه ها به عنوان مادربرد می‌تواند حاوی فلزات سنگین مانند سرب و کادمیوم باشد؛ باتری های حاوی کادمیوم؛ پرتوهای کاتد همراه با اکسید سرب و باریم؛ بازدارنده‌های شعله برومی شده که بر روی بردها چاپ می‌شوند، کابل‌ها و پوشش پلاستیکی ؛ پلی وینیل کلرید پوشش داده شده از کابل های مسی و روکش های کامپیوتر پلاستیکی که هنگام سوزاندن برای بازیابی فلزات با ارزش، دی اکسین و سدیم بسیار سمی منتشر میکنند ؛ سوئیچ جیوه‌‌ای؛ جیوه در بردهای تخت؛ پلی فنل های بفنیل‌های موجود در خازن های قدیمی‌تر؛ ترانسفورماتورهاو غیره. شبکه عملیاتی بازل تخمین می زند که میلیون کامپیوتر در جهان دارای . میلیارد پلاستیک، . میلیون سرب و . کیلوگرم جیوه است.. مانیتورهای اینچی به طور معمول از یک لوله است.فاده می کند که حاوی حدود . تا کیلوگرم سرب است.. سرب می تواند به آب‌های سطحی و زیرزمینی از طریق دفن زباله ها نفوذ کند و به این ترتیب آن را آلوده کند. اگر لوله خرد شده و سوزانده شود، گازهای سمی به هوا می رسد.

تقریبا بیشتر ضایعات الکترونیکی قابل بازیافت و حاوی مواد و فلزات با ارزش هستند. برای مثال کامپیوتر های مستعمل و لپ تاپ های اسقاطی، مادربوردها و بردهای الکترونیکی حاوی مقدار قابل توجهی طلا، نقره و فلزات گروه پلاتین نظیر پلاتین و پالادیوم می باشند. همچنین لوازم الکتریکی و الکترونیکی مثل تلویزیون، پرینتر، دستگاه فتوکپی، تلفن و بسیاری از لوازم دیگر اگر فلزات گرانبها نداشته باشند حتما فلزاتی نظیر آهن، مس و آلومینیوم دارند که باید بازیافت شوند. همچنین در ضایعات الکترونیک مقدار زیادی پلاستیک و مواد پلیمری یافت می شود که بازیافت آنها نیز یک درامد جانبی را به همراه دارد.



( خرید ) های دیگر