خرید ضایعات الکترونیکی در پیشوا

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


صنعت الكترونیك از رشد بالا و سریعی برخوردار بوده است.. همراه با این رشد، محصولات منسوخ شده و قدیمی صنعت رو ز به روز افزایش پیدا می كند؛ ضایعات الكترونیكی اكنون بیشترین رشد را در دنیای صنعت امروز داراست و بیشتر كشورهای صنعتی گریبان گر این مساله هستند. اكنون بیشتر دولت ها به فكر بازیافت این محصولات به صورت جامد هستند. بخشی از زباله صنعتی، طیف وسیعی از وسایل الكترونیكی مثل فریزر، وسایل تهویه مطبوع، تلفن های دستی، ضبط صوت های شخصی و كلیه وسایل الكتریكی مصرفی تا رایانه را شامل می شود[].

پیش نویس طرح است.راتژیک برای اجرای کنوانسیون بازل پیشنهاد شده است.. طرح پیشنهادی است.راتژیک با توجه به برنامه های منطقه ای، برنامه ها یا است.راتژی های موجود، تصمیمات کنفرانس طرفین و نهادهای وابسته آن، فعالیت های پروژه های در حال انجام و روند اداره محیط زیست بین المللی و توسعه پایدار، در نظر گرفته می‌شود. این پیش نویس نیاز به اقدام در تمامی سطوح جامعه دارد: آموزش، اطلاعات، ارتباطات، ابزارهای شناخت، ایجاد ظرفیت با حمایت مالی، انتقال دانش، فن آوری ها و پروسه های پاک کننده اثبات شده برای کمک به اجرای بنیاد اعلامیه بازل . همچنین برای دستیابی به اهداف اعلامیه بازل در رویکرد مسئولیت مشترک دخالت موثرتر و هماهنگی همه ذینفعان ضروری است..

همان طور که گفته شد شرط مهم برای راه اندازی کسب و کار بازیافت ضایعات الکترونیک، دسترسی به حجم کافی از ضایعات می باشد. ضایعات الکترونیکی را می توان از گاراژهای ضایعاتی، کیوسک های بازیافت، مدرسه ها، مساجد، ادارات دولتی و شرکت ها، مزایده ها و فروشگاه های کامپیوتری به دست آورد.



( خرید ) های دیگر