خرید ضایعات باطری در شهر جدید اندیشه

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


این فرآیند به دلیل وجود فلزات سنگین، اسید سولفوریک و انواع پلاستیک‌ها در صورت اعمال نشدن کنترل مناسب می‌توانند برای محیط‌زیست و سلامت بشر خطرناک و عوارض زیست محیطی جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشند . گروه ضایعات کاران نیز در این زمینه فعالیت دارد و مدت هاست که به جمع آوری و بازیافت ضایعات باتری اقدام میکند و امید دارد که با همکاری مسئولان و دست در دست مردم بتواند این فعالیت حرفه ای را ادامه دهد و به کشور و صنعت آن هرچند کوچک اما کمک ارزشمند کند .

ضایعات باتری در کارخانه‌های خاص به طور کامل خرد و له شده و از مواد موجود در آن‌ها برای تولید باتری‌های جدید است.فاده می‌شود. کلیه شرکت‌ها و تعمیرکاران مشاغل تجاری که با انواع وسایل نقلیه سر و کار دارند، ترجیح می‌دهند که به جای دور ریختن این ضایعات آن‌ها را بفروشند تا بتوانند از این طریق نیز درآمدزایی کنند.

باتری ماشین جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات در سیستم الکتریکی هر خودرویی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این سیستم تأمین انرژی و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های گوناگون اتومبیل خواهد بود. با در نظر گرفتن سیستم برقی پیچیده خودروهای امروزی، باتری ماشین روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به طور کل این باتری‌ها به دو دسته اسیدی و اتمی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر یک از آن‌ها از طول عمر مشخصی برخوردار هستند. لازم به ذکر است. که عمر مفید باتری اتمی در مقایسه با سایر باتری‌های ماشین بیشتر است.. پس از اتمام طول عمر مفید این قطعات بهتر است. که به جای رها کردن آن‌ها در طبیعت اقدام به فروش ضایعات باطری ماشین کنید.



( خرید ) های دیگر