خرید ضایعات باطری در شهرک صنعتی شمس آباد

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


مطالعات انجام شده نشان می‌دهد امروزه حدود درصد کل تولید سرب تصفیه شده از معادن سرب تامین و درصد باقیمانده از بازیافت قراضه‌ها و سرباره‌های باتری‌های فرسوده حاصل می‌شود.این مساله در سراسر دنیا یکی از منابع مهم دستیابی به سرب خالص است.. هم ‌اکنون بازیافت این باتری‌ها در کشور بیشتر به روش سنتی و در توسط اوراقچی‌های حرفه‌ ای خودروها صورت می ‌گیرد .

خریدار داغی باطری تهران می تواند تعداد زیادی از باطری های یو پی اس را خریداری کند. در واقع باید بدانید که شهر تهران از آنجایی که جمعیت زیادی دارد، مصرف کنندگان باطری یو پی اس در این شهر زیاد است.. باطری یو پی اس در این شهر به صورت کیلویی و عمده خریداری می شود. خریدار باطری های فرسوده یو پی اس در تهران می تواند تمامی باطری های یو پی اس را تهیه کند و آنها را به صورت اصولی بازیافت سازد. با بازیافت انواع باطری هایی که فرسوده هستند مقدار زیادی سرب است.خراج می شود همچنین یکی از دیگر ضایعاتی که از باطری های یو پی اس به دست می آید پلاستیک می باشد. دقت داشته باشید که باطری های یو پی به هیچ عنوان نباید خاک شوند. در صورت خاک شدن سم خطرناک تولید می کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ‌این باتری‌ها از طریق انجام همزمان چندین واکنش شیمیایی، انرژی الکتریکی لازم را برای سیستم‌های خارجی فراهم می‌کنند . هنگامی‌که یک باتری بتدریج تخلیه می‌شود، غلظت اسید سولفوریک و به تبع آن سرعت واکنش‌ها کاهش می‌یابد . این‌گونه باتری‌ها به دلیل غیرقابل بازگشت بودن واکنش‌های شیمیایی دارای دوره عمری مشخص هستند و پس از رسیدن به انتهای دوره عمری خود، با وجود محتوای فلزی بالا بویژه سرب، غیراستفاده و فرسوده و در گروه پسماند‌های ویژه تقسیم‌بندی می‌شوند .



( خرید ) های دیگر