خرید ضایعات باطری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


در صورتی که اسید باطری نشتی پیدا کند و این مایع با چشم برخورد داشته باشد موجب کوری چشم می گردد. بنابراین فردی که ضایعات باطری ups را خریداری می کند باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشد. اگر این اسید توسط افراد بلعیده شود و یا است.شمام گردد، فرد دچار حساسیت جدی خواهد شد. گازهایی که از باطری های فرسوده درون هوا پخش می شوند آلودگی شدیدی به همراهشان دارند. آنها بیماری های ریوی را برای افراد به وجود می آورند. بنابراین باید این مورد زمان بازیافت ضایعات باطری ups در نظر گرفته شود.

این فرآیند به دلیل وجود فلزات سنگین، اسید سولفوریک و انواع پلاستیک‌ها در صورت اعمال نشدن کنترل مناسب می‌توانند برای محیط‌زیست و سلامت بشر خطرناک و عوارض زیست محیطی جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشند . گروه ضایعات کاران نیز در این زمینه فعالیت دارد و مدت هاست که به جمع آوری و بازیافت ضایعات باتری اقدام میکند و امید دارد که با همکاری مسئولان و دست در دست مردم بتواند این فعالیت حرفه ای را ادامه دهد و به کشور و صنعت آن هرچند کوچک اما کمک ارزشمند کند .

خریدار داغی باطری ups و باطری های فرسوده باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشد. در این صورت می تواند بهترین باطری فرسوده و داغ را برای بازیافت خریداری کند. برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که زمان خرید ضایعات باطری ups اهمیت دارد عبارت است. از :



( خرید ) های دیگر