خرید ضایعات فلزی در شهر جدید اندیشه

Metal waste-1
Metal waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


امروزه بسیاری از صنایع، ضایعاتی را تولید می کنند که بعنوان “زباله” کنار گذاشته می شوند اما اگر این ضایعات با موفقیت بازیافت شوند، برای ساخت محصولات جدید مورد است.فاده قرار گیرد. از آنجا که می توان از فلزات بطور مکرر است.فاده کرد ، بسیاری از صنایع مهم به فلزات بازیافت شده به عنوان منبع مواد اولیه متکی هستند و همه ما باید سخت تلاش کنیم تا اطمینان حاصل شود که این موضوع همچنان ادامه میابد.

بسیاری از مشتریان ما نگران این هستند که آیا فلزات بازیافت شده می توانند با گازهای خطرناک یا سایر مواد آلوده شوند. در واقع ، است.انداردهای بسیار بالایی برای محموله های حاوی ضایعات آهن وجود دارد. این محموله ها به هیچ وجه نمی توانند آلوده شوند و یا در صورت آلودگی توسط صنایع و یا کارخانه های ریخته گری پذیرفته نمی شوند.

بازیافت ضایعات آهن از چند طریق به رشد اقتصادی کمک می کند. اولا ، بازیافت ضایعات فلزی هزینه کمتری نسبت به تولید و است.خراج فلزات جدید دارد. همچنین؛ شرکت های بازیافت، افراد محلی را است.خدام می کنند که فرصت شغلی بیشتری را نسبت به کار در شرکت های دفن زباله برای آنها در پی دارد.



( خرید ) های دیگر