خرید ضایعات مواد معدنی در بومهن

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


این مورد هم مانند مورد قبلی از تجهیزات از کار افتاده  و محصولات در اصطلاح خراب تشکیل یافته با این تفاوت که این مواد از ترکیب کم ارزش تری نسبت  به مورد قبلی تشکیل شده است.. این مواد شامل: اگزوز و بدنه‌ ماشین، بشکه، کمد و بدنه‌های بزرگ و توری مرغداری می شود. این مواد با توجه به ماهیت  خود نیز می توانند در برخی از صنایع به عنوان مواد اولیه است.فاده شوند. ولی در این مورد محدودیت هایی وجود خواهد داشت. به همین دلیل قیمت این نوع  ضایعات نسبت به موارد قبلی کمتر می باشد.

در حقیقت ثروت های پنهانی هستند که از دیدگاه اقتصادی و است.حصال دوباره مخفی مانده اند. روند است.حصال مواد معدنی از معادن به دلیل سختگیری های محیط زیست و ایمنی کارگران به سمتی می رود که بجث بهره برداری از ضایعات و باطله های معدنی را دوباره مطرح کرده و بر سر زبان ها انداخته است. .

در جهان بازیافت ضایعات از شروع انقلاب صنعتی آغاز و تفکیک این مواد همواره مطرح بوده است.. در گذشته این مسئولیت را دولت ها بر عهده گرفته بودند ولی بعد از اینکه بخش خصوصی از سود کلانی که در این تجارت وجود دارد آگاه شد سرمایه گذاران به این بیزینس علاقه مند شدند. بیزینس طلای کثیف یا همان ضایعات امروزه در کشور ما هم یکی از پرسودترین تجارت های موجود می باشد.



( خرید ) های دیگر