خرید ضایعات مواد معدنی در شهر جدید اندیشه

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


نکته: در خصوص ضایعات آهنی دسته بندی های صورت گرفته بر اساس ترکیبات آنها صورت می پذیرد چنانچه میزان فسفر، گوگرد، سرب، روی و قلع کمتر و آهن بیشتری داشته باشد در درجه بندی بالاتر یا مرغوب تر هستند و مواردی که آهن کمتر و ترکیبات بالای بیشتری داشته باشند در رده بندی پایین تر قرار می گیرند و در نتیجه ارزش بازیافتی  کمتری دارند.

برخـی از ضایعـات مربـوط بـه سـنگهای ارزشـمند ماننـد مرمـر هسـتند لـذا مـی تـوان از آنهـا صنایع دسـتی تولیـد نمـود. کوبیک هـای سـنگی بـرای اسـتفاده در سـنگفرش هـا مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیرنـد و پـودر سـنگ را نیـز مـی تـوان بـه صـورت مصالـح سـاختمانی مـورد اسـتفاده قـرار داد. در مجمـوع ضایعـات سـنگ، قابلیـت اسـتفاده در صنعـت سـیمان، مصنوعـات سـنگی و هنـری، مجســمه ســازی، پودرســنگ، کاشــی ســنگی، ســنگ موزائیــک، سـنگ مصنوعـی، صنایـع شـیمیایی، اهـداف کشـاورزی، گوگـرد زدایـی بخارهـای نیـروگاه هـای حرارتـی، تولیـد کاغـذ، پلاستیک سـازی، شیشـه سـازی، سـنگفرش، ظـروف سـنگی، جواهرسـازی، تولیـد سـیمان مصنوعـی بـرای سـاختن آجـر و مصالح سـاختمانی زیرســازی جــاده هــا، آســفالتهاي مخصــوص، بعنــوان مــوج شــکن و &#; را دارنــد. اگــر ســنگهاي ضايعاتــي از نــوع آذريــن باشــند كــه ســخت هســتند ميتــوان از آنهــا بــراي توليــد ســنگفرش اســتفاده نمــود ولــي اگــر ســنگها نــرم باشــند ماننــد تراورتــن ميتــوان آنهــا را بــه پــودر ســنگ تبديــل نمــود يــا از آنهــا بــراي تهيــه ســنگهاي آنتيــك كــه در نماهــا اســتفاده ميشــود بهــره بــرد. خالصــه کاربردهــای مختلــف ضایعــات تولیــدی از معــادن و واحدهــای فــرآوری بــر اســاس انــدازه قطعــات نیــز در جــدول آورده شــده اســت.

ضایعات معمولا ارزش آلیاژی و ترکیبی بالایی داشته و قابلیت فروش را دارند. و این مواد همواره مشتری پرو پا قرص برای خرید دارند. برخی از این ضایعات در برخی صنایع به خط تولید بازگشته و قابلیت است.فاده به عنوان مواد اولیه را دارند مانند: صنایع فولاد و آهن و تولید مقوا. و در برخی صنایع این مواد دیگر مورد است.فاده قرار نمی گیرد و بایستی به فروش برسد و یا از بین برود.



( خرید ) های دیگر