خرید ضایعات مواد معدنی در شهر قدس

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


که در کشور ما هم در سال های اخیر جا افتاده است.. تا آنجایی که است.فاده از اپلیکیشن و ارسال ماشین به درب منزل و پرداخت مبلغی به عنوان تشویق برای تفکیک ضایعات از این موارد می باشد. این تجارت نیاز به تعداد بالای نیروی کار دارد که معمولا این نیروی کار ارزان می باشند زیرا که این افراد تنها مسئولیت جمع آوری این ضایعات را داشته و خرید از این افراد با مبلغ ناچیز و کیلویی می باشد. ولی فروش این موارد به کارخانجات دارای سود هنگفتی است..

از جمله مواردی که بسیار تنش زا هستند بی خطر کردن و ازبین بردن ضایعات بیولوژیک و بیمارستانی و همچنین ضایعات تسلیحات و ادوات جنگی و صنایع هسته ای می باشد. که این موارد ممکن است. سال ها سلامت  محیط زیست و حتی ساکنین یک منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

این نوع از ضایعات هم جز بیشترین مواد تولید شده میباشد. به علت گستردگی است.فاده از این مواد در صنایع مختلف تولید پسماند این مواد هم بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل برگشت این مواد به عنوان مواد اولیه بسیار خواهان دارد. کارخانجات تولید مقوا خریدار این ضایعات هستند و هر نوع کاغذ، مقوا، و بسته بندی مقوایی را خریده و به عنوان مواد اولیه مورد است.فاده قرار خواهند داد. این کارخانجات از پرکارترین کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی می باشند. و است.فاده و تولید ضایعات مقوا و کاغذ بسیار پر سود و کاربردی می باشد.



( خرید ) های دیگر