خرید ضایعات مواد معدنی در شهرک صنعتی شمس آباد

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


یکــی از مهمتریــن مشکلات زیســت محیطــی در صنعــت ســنگ ســاختمانی حجــم بســیار بالای تولیــد ضایعــات اســت. بــه طــور متوســط در هنــگام تولیــد بلوک هــای سـنگی در معـدن - درصـد، در هنـگام حمـل و نقـل و فـرآوری - درصـد و در مجمـوع حـدوداً - درصد وزنــی ســنگ خــام اســتخراج شــده بــه ضایعــات تبدیــل میشــود. ایــن ضایعــات اکثــراً بــه صــورت دمپ هــای باطلـه در نقـاط مختلـف بـه روی هـم دپـو میشـود کـه بـه مـرور زمـان بـا انجـام واکنشهـای فیزیکـی و شـیمیایی بـر اکوسیسـتم منطقـه تاثیـر منفـی خواهـد داشـت. ایـن حجـم عظیــم ضایعــات عــاوه بــر مشــکالت زیســت محیطــی بــه لحــاظ جمــعآوری، بارگیــری و باربــری آنهــا تــا محــل دمـپ هزینه هـای سـنگینی را نیـز بـر صاحبـان ایـن صنعـت تحمیــل میکنــد. در مراحــل مختلــف برداشــت و فــرآوری ســنگهای سـاختمانی روش هـای بـرای کاهـش اثـرات زیسـت محیطـی حاصـل از ضایعـات آنهـا وجـود دارد کـه در جـدول آورده شــده اســت.

در گذشته اگر از این ضایعات است.فاده نمی شد به دلیل اقتصادی نبودن آن بود. در حال حاضر بخش خصوصی به این نتیجه دست یافته که باطله ها به هزینه دوباره در بخش است.حصال ، خردایش و سایش نیازی ندارند و در نتیجه است.حصال آن دارای هزینه کم اقتصادی خواهد بود. وی با بیان اینکه اصطلاح ضایعات درباره معادن به کار نمی رود و بیشتر از واژه باطله است.فاده می شود، احمد مشکانی : در حال حاضر بخش خصوصی به این نتیجه رسیده که باط له ها به هزینه دوباره در بخش است.حصال ، خردایش و سایش نیازی ندارند و در نتیجه است.حصال آن دارای هزینه کم اقتصادی خواهد بود اظهار می کند: البته درباره سنگ های ساختمانی و تزئینی چنین اصطلاحی درست است. ، وقتی سنگ را است.خراج می کنند بخشی از زائده ها را باید برش زده و بیرون بریزند. این ضایعات در دنیا با روش قابل است.فاده و بازیابی دوباره هستند.

دبیر کانون سنگ کشور انجام امور تحقیقاتی در این زمینه را مستلزم سرمایه گذاری های سنگین دانسته و می گوید: اینگونه اقدامات باید توسط محیط زیست ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بانک ها مورد حمایت قرار گیرد اما درحال حاضر تنها کاری که می توان انجام داد نگهداری از این ضایعات است. .



( خرید ) های دیگر