خرید ضایعات مواد معدنی در شهرک صنعتی نصیرآباد

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


این مواد دارای آلیاژی به غیر از آهن هستند و ارزش آنها هم به نوع آلیاژی که در آنها است.فاده شده است. دارند. معمولا از تجهیزات شکسته یا برش خورده و مشکل دار تشکیل می شوند. و با توجه به ترکیبات خود محدودیت است.فاده در صنایع مختلف دارند. از جمله این مواد می توان به: فنرهای برش خورده و چرخ دنده اشاره کرد که در ترکیبات خود آلیاژهایی مانند: کروم و منگنز دارند.

برخـی از ضایعـات مربـوط بـه سـنگهای ارزشـمند ماننـد مرمـر هسـتند لـذا مـی تـوان از آنهـا صنایع دسـتی تولیـد نمـود. کوبیک هـای سـنگی بـرای اسـتفاده در سـنگفرش هـا مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیرنـد و پـودر سـنگ را نیـز مـی تـوان بـه صـورت مصالـح سـاختمانی مـورد اسـتفاده قـرار داد. در مجمـوع ضایعـات سـنگ، قابلیـت اسـتفاده در صنعـت سـیمان، مصنوعـات سـنگی و هنـری، مجســمه ســازی، پودرســنگ، کاشــی ســنگی، ســنگ موزائیــک، سـنگ مصنوعـی، صنایـع شـیمیایی، اهـداف کشـاورزی، گوگـرد زدایـی بخارهـای نیـروگاه هـای حرارتـی، تولیـد کاغـذ، پلاستیک سـازی، شیشـه سـازی، سـنگفرش، ظـروف سـنگی، جواهرسـازی، تولیـد سـیمان مصنوعـی بـرای سـاختن آجـر و مصالح سـاختمانی زیرســازی جــاده هــا، آســفالتهاي مخصــوص، بعنــوان مــوج شــکن و &#; را دارنــد. اگــر ســنگهاي ضايعاتــي از نــوع آذريــن باشــند كــه ســخت هســتند ميتــوان از آنهــا بــراي توليــد ســنگفرش اســتفاده نمــود ولــي اگــر ســنگها نــرم باشــند ماننــد تراورتــن ميتــوان آنهــا را بــه پــودر ســنگ تبديــل نمــود يــا از آنهــا بــراي تهيــه ســنگهاي آنتيــك كــه در نماهــا اســتفاده ميشــود بهــره بــرد. خالصــه کاربردهــای مختلــف ضایعــات تولیــدی از معــادن و واحدهــای فــرآوری بــر اســاس انــدازه قطعــات نیــز در جــدول آورده شــده اســت.

پلی کربنات یا PC: این ماده از قدیمی ترن مواد ساخت پلاستیک به حساب می آید و در ساخت وسایل گسترده ای از جمله  تجهیزات و وسایل کامپیوتر مانند: کیس کامپیوتر و ظرف غذا مورد است.فاده قرار میگیرد. البته است.فاده از این ماده برای ساخت ظروف غذایی به علت ایجاد آلودگی منسوخ شده است.. این ماده هم در برابر گرما مواد و گاز سمی تولید می کند. و کاملا قابل بازیافت و است.فاده به عنوان ضایعات بازیافتی در چرخه تولید می باشد.



( خرید ) های دیگر