خرید ضایعات مواد معدنی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


این سری از محصولات و تجهیزات آهنی بسیار حساس بوده و خرید و فروش و است.فاده از آنها هم باید زیر نظر مراجع قانونی صورت پذیرد. معمولا این  ضایعات به بازار راه پیدا نمی کنند و در صورت ورود هم به صورت غیر قانونی می باشد. از جمله این موارد می توان: ادوات و تجهیزات  جنگی و قلم جوش را نام برد.

باطله های این معادن و صنایع معدنی حاوی مواد باارزشی مانند رنیوم ، مولیبدنیوم و حتی طلاست ولی ممکن است. در حال حاضر است.حصال آن مقرون به صرفه نباشد که به طور قطع به مرور زمان و در ادامه روزی می رسد که بهره برداری از این ضایعات نیز اقتصادی می شود. وی با تاکید بر اینکه به تازگی پی بردند باطله های به دست آمده از کنسانتره زغال سنگ را می توانند با روشی جداسازی کنند، می گوید: محصول به دست ا رزش اقتصادی باطله های معدنی را بررسی کرد آمده دارای ارزش اقتصادی بالا یی است. و به دلیل اینکه قبلا خردایش شده ، هزینه کمتری در فرآوری دوباره و بازیافت آن صرف می شود.

این مورد هم مانند مورد قبلی از تجهیزات از کار افتاده  و محصولات در اصطلاح خراب تشکیل یافته با این تفاوت که این مواد از ترکیب کم ارزش تری نسبت  به مورد قبلی تشکیل شده است.. این مواد شامل: اگزوز و بدنه‌ ماشین، بشکه، کمد و بدنه‌های بزرگ و توری مرغداری می شود. این مواد با توجه به ماهیت  خود نیز می توانند در برخی از صنایع به عنوان مواد اولیه است.فاده شوند. ولی در این مورد محدودیت هایی وجود خواهد داشت. به همین دلیل قیمت این نوع  ضایعات نسبت به موارد قبلی کمتر می باشد.



( خرید ) های دیگر