خرید ضایعات مواد معدنی در غرب تهران

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهران جنوبی، شهران شمالی، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، بیمه، آپادانا، جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران زمین شمالی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پونک، پیامبر، جنت آباد، سازمان برنامه، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری.

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

از مشهورترین و قدیمی ترین محله های غرب تهران که ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد. این محله از آنجایی که در آن سال های غربی ترین بخش تهران به حساب می آمده و توسط غربی ها (اغلب آمریکایی ها و آلمانی ها) ساخته شده است. به عنوان شهرک غرب مشهور شده است.. این محله که از جنوب به اتوبان همت و شیخ و فضل الله متصل است. یکی از اصلی ترین مراکز اداری – تجاری و مسکونی تهران است.. میدان صنعت که به قلب اصلی این محله به حساب می آید دارای ایستگاه مترو و مرکز تاکسی رانی می باشد و ساکنین این منطقه را به بخش های دیگر شهر تهران وصل می کند. از مهم ترین بخش های مهم شهرک غرب می توان به دانشگاه آزاد واحد غرب تهران ، مجتمع اداری – تجاری میلاد نور ، مرکز خرید گلستان تهران و مجتمع مهستان اشاره کرد.


وی عنوان می کند: صنایع باید توسط بخش دولتی ملزم به خرید ضایعات شوند. فلات ایران سرشار از کربناتید است. و این ذخایر به قدری زیاد است. که تا یک میلیون سال دیگر هم می تواند نیاز صنایع را برطرف کند. در چنین شرایطی هیچگاه نیازی به خرید اینگونه ضایعات که درواقع بخشی از ثروت است.حصالی از معادن سنگ محلات هستند احساس نخواهد شد.

این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند. مانند:  سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند. و این   ضایعات دیگر به خط تولید باز نخواهند گشت بلکه تنها می توان از این موارد برای است.فاده از خوراک یا مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن است.فاده کرد. ارزش این نوع از مواد هم بالا می باشد و عمدتا خریدار خوبی دارند.

با سرعت گرفتن صنعت و صنعتی شدن تمام جهان دیگر از بین بردن و حتی دفن این موارد کافی نبود به همین دلیل صاحبان و رهبران کشور های صنعتی به فکر مدیریت پسماند و یا همان ضایعات افتادند. در برخی صنایع این پسماند ها قابلیت فروش را داشتند که به فروش می رسید و در برخی صنایع این پسماند ها خطرناک و مضرر بودند که بایستی به روش مناسب آنها را بی خطر می کردند.



( خرید ) های دیگر