خرید ضایعات مواد معدنی در لواسان

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


باطله های این معادن و صنایع معدنی حاوی مواد باارزشی مانند رنیوم ، مولیبدنیوم و حتی طلاست ولی ممکن است. در حال حاضر است.حصال آن مقرون به صرفه نباشد که به طور قطع به مرور زمان و در ادامه روزی می رسد که بهره برداری از این ضایعات نیز اقتصادی می شود. وی با تاکید بر اینکه به تازگی پی بردند باطله های به دست آمده از کنسانتره زغال سنگ را می توانند با روشی جداسازی کنند، می گوید: محصول به دست ا رزش اقتصادی باطله های معدنی را بررسی کرد آمده دارای ارزش اقتصادی بالا یی است. و به دلیل اینکه قبلا خردایش شده ، هزینه کمتری در فرآوری دوباره و بازیافت آن صرف می شود.

این نوع از ضایعات هم جز بیشترین مواد تولید شده میباشد. به علت گستردگی است.فاده از این مواد در صنایع مختلف تولید پسماند این مواد هم بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل برگشت این مواد به عنوان مواد اولیه بسیار خواهان دارد. کارخانجات تولید مقوا خریدار این ضایعات هستند و هر نوع کاغذ، مقوا، و بسته بندی مقوایی را خریده و به عنوان مواد اولیه مورد است.فاده قرار خواهند داد. این کارخانجات از پرکارترین کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی می باشند. و است.فاده و تولید ضایعات مقوا و کاغذ بسیار پر سود و کاربردی می باشد.

چهارمین روش است.فاده دوباره از این ضایعات این است. که آنها را خردایش دوباره کرده و سپس پرس می کنند و از آن بلوک های ساختمانی می سازند تا برای نمای داخل یا خارج منزل است.فاده کنند. این کارشناس معدن در ادامه به باطله های معادن مس اشاره کرده و می افزاید:



( خرید ) های دیگر