خرید ضایعات مواد معدنی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پت مخفف پلی اتیلن ترفتالات می باشد و در مقابل ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. و در عین حال برای سلامتی انسان و محیط زیست نیز بسیار کم خطر میباشد. این مواد را معمولا بعد خرد کردن تبدیل به گرانول پت می کنند سپس به خط تولید این مواد بر میگردانند و دوباره از آن است.فاده می کنند.

در حقیقت ثروت های پنهانی هستند که از دیدگاه اقتصادی و است.حصال دوباره مخفی مانده اند. روند است.حصال مواد معدنی از معادن به دلیل سختگیری های محیط زیست و ایمنی کارگران به سمتی می رود که بجث بهره برداری از ضایعات و باطله های معدنی را دوباره مطرح کرده و بر سر زبان ها انداخته است. .

ضایعات درجه یک و کم خطر پلاستیکی که در اصطلاح به آنها پت اطلاق می شود: این نوع از مواد که فراوان ترین نوع از این ضایعات می باشند. به علت تولید زیاد باید برای محیط زیست کم خطر باشند. این مواد قادرند به چرخه تولید باز گشته و معمولا خواهان و مشتریان زیادی دارند. و قیمت مناسبی هم برای این نوع ضایعات وجود دارد. این موارد شامل: بطری های نوشابه، روغن، آب معدنی و شیر می باشد.



( خرید ) های دیگر