خرید ضایعات مواد معدنی در پردیس

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


به طور کلی ضایعات به محصولات و تولیداتی در صنعت و یا یک تولیدی و کارخانه اطلاق می شود که یا دارای نقصی در تولید می باشند که قابلیت فروش در بازار را نداشته و قابلیت است.فاده را ندارد. و یا به تجهیزات و موادی اطلاق میشود که در اثر آسیب و یا پایان یافتن عمر مفید خود قابلیت خود را از دست داده  و دیگر در محل مورد نظر نمی توان از آن است.فاده کرد.

نکته: در خصوص ضایعات آهنی دسته بندی های صورت گرفته بر اساس ترکیبات آنها صورت می پذیرد چنانچه میزان فسفر، گوگرد، سرب، روی و قلع کمتر و آهن بیشتری داشته باشد در درجه بندی بالاتر یا مرغوب تر هستند و مواردی که آهن کمتر و ترکیبات بالای بیشتری داشته باشند در رده بندی پایین تر قرار می گیرند و در نتیجه ارزش بازیافتی  کمتری دارند.

این نوع از ضایعات هم جز بیشترین مواد تولید شده میباشد. به علت گستردگی است.فاده از این مواد در صنایع مختلف تولید پسماند این مواد هم بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل برگشت این مواد به عنوان مواد اولیه بسیار خواهان دارد. کارخانجات تولید مقوا خریدار این ضایعات هستند و هر نوع کاغذ، مقوا، و بسته بندی مقوایی را خریده و به عنوان مواد اولیه مورد است.فاده قرار خواهند داد. این کارخانجات از پرکارترین کارخانجات موجود در شهرک های صنعتی می باشند. و است.فاده و تولید ضایعات مقوا و کاغذ بسیار پر سود و کاربردی می باشد.



( خرید ) های دیگر