خرید ضایعات مواد معدنی در چهاردانگه

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


باطله های ارزشمند احمد مشکانی ، است.اد دانشگاه و کارشناس معدن درباره ضایعات و باطله های معدنی به می گوید: در حقیقت یک ماده معدنی فلزی شامل «گانگ » و فلز محتواست و وقتی ماده معدنی از معدن است.حصال می شود و فرآیند فرآوری یا تغلیظ یا پر عیارسازی را می گذراند آن بخشی که از ماده معدنی جدا می شود ضایعات یا باطله یا پسماند خوانده می شود. وی می افزاید: وقتی ماده معدنی است.حصال می شود یا عیارش تغییر می کند یک مقدار از فلز در پسماند یا باطله باقی می ماند.

این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند. مانند:  سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند. و این   ضایعات دیگر به خط تولید باز نخواهند گشت بلکه تنها می توان از این موارد برای است.فاده از خوراک یا مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن است.فاده کرد. ارزش این نوع از مواد هم بالا می باشد و عمدتا خریدار خوبی دارند.

ضایعات پلاستیکی از نوع PB یا پلی است.ایرن: بیشترین مصرف این ماده در ظروف یکبار مصرف می باشد که جزو پر تولید ترین و پرمصرف ترین مواد پلاستیکی موجود در جهان می باشد. این مواد نبایستی در معرض حرارت قرار گیرند زیرا باعث آزاد شدن گاز های سمی می شوند. این مواد به علت اینکه خاصیت آلوده کنندگی بسیار بالایی برای محیط زیست قرار دارند به ناچار باید بازیافت شوند. و به همین دلیل یکی از بیشترین مواد پلاستیکی بازیافتی در جهان هستند.



( خرید ) های دیگر