ضایعات الکترونیکی در تهران ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


مصرف كنندگان ممكن است. تعجب كنند وقتی دریابند اكثر شركت هایی كه خود را تحت عنوان &#;بازیابان رایانه و ضایعات الكترونیكی» می نامند بیشتر به تجارت ضایعات می پردازند تا به كار حقیقی بازیابی ضایعات الكترونیكی! آنان این كار را به طور مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می دهند[].

امروزه صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک و کامپیوترهای مستعمل، یک صنعت بزرگ و همه گیر به شمار می رود و کشورهای زیادی همچون چین، هند و پاکستان درآمد سرشاری از این صنعت به دست می آورند. به خصوص کشور چین که با وارد کردن حجم بسیار زیادی از ضایعات الکترونیکی از آمریکا و اروپا و بازیافت طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها از این ضایعات، شغل های زیادی برای مردم خود به وجود آورده است..

در امور كوچك و شخصی: امروزه به علت افزایش تكنولوژی، وجود نرم افزارهای كاربردی جدید،... معمولا هر ماه یكبار رایانه‌ها را ارتقاء داده و هر رایانه بیش از چهار لی پنج سال عمر مفید ندارد. توسط مراكز بزرگتر: مثل شركت میكروسافت كه دارای كارمند در سراسر جهان است. و هر سه سال یكبار، رایانه جدید برای اعضا تهیه می كند. چه بعضی از آنها بیش یك رایانه در اختیار دارند[].



( خرید ) های دیگر در تهران