ضایعات الکترونیکی در دیزین ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.


به دلیل است.فاده از فلزات خطرناک چون سرب، کادیوم و جیوه زباله های الکترونیکی می توانند آسیب جدی برای محیط زیست محسوب شوند به همین دلیل بسیاری از کشورها به فکر بازیافت افتادند که این گونه ضایعات بازیافتشان بسیار مهم است. ، سوزاندن و دفع کردن زباله های الکترونیکی می تواند زمین های زیادی را اشغال کند و از آنطرف باعث آلودگی شدید برای محیط زیست و حتی پخش مواد سمی در محیط زیست شود. تعمیر قطعات الکترونیکی و افزایش طول عمر آنها می تواند تا حدودی به کاهش آلودگی ها کمک کند اما بهتر است. با یادگیری روش های بازیافت

از آنجایی که کشور برزیل وسعتی بالا و جمعیتی بیش از دویست میلیون نفر دارد، بازیافت ضایعات الکتریکی و الکترونیکی در این کشور در سطح وسیع اما ناپایدار انجام می‌شود. با این حال در برزیل سیستمی شبیه به اخذ مالیات وجود دارد که هزینه‌های اضافی را بر بازیافت کنندگان تحمیل کرده و بدین شکل مشکلاتی را برای واحدهای بازیافت ایجاد می‌کند. همچنین فقدان قانون مدیریت جامع پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاران و بازیافت کنندگان قرار داده است..

با وجود اینكه ضایعات الكترونیكی حاوی موادی سمی هستند، افراد كمی با این موضوع آشنا هستند؛ موادی مانند: سرب و كادمیویم كه در ساخت صفحه مدارات، اكسید سرب و كادمیوم در monitor cathode ray tubes)CRTs)، جیوه در صفحات مانیتور های صفحه تخت ، كادمیوم در باتری های رایانه ، پلاستیك های كه در كیس های رایانه است.فاده می شود، كابل های معمولی و كابل های حاوی پلی وینیل كلوراید كه در هنگام سوختن (جهت آزاد سازی مس از درون سیم ها) اكسیدهای سمی آزاد می سازند.



( خرید ) های دیگر در دیزین