ضایعات پلاستیک و پلیمر در دیزین ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.


از دیگر کاربد های گرانول پلاستیک پلی اتیلن می توان به است.فاده از آنها در ساخت کاغذ سنگی  – مخازن و منابع  ذخیره سازی آب – نصب است.خر مخازن پلاستیکی کنترل مسیر در جاده ها – کانال های انتقال کابل های مخابراتی  – لوله های آب برای آبرسانی خانگی و فرآیندهای کشاورزی  – کامپوزیت های پلاستیکی چوب (با است.فاده از پلیمرهای بازیافتی از ضایعات پلاستیک )

بعضی از پلیمرها و ضایعات پلاستیک مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن پس از چند بار ذوب و شکل دهی باز خواص خود رو حفظ می‌کنند. ولی بعضی از آنها مثل PVC پلی وینیل کلراید که مصرف زیادی در پروفیل در و پنجره، سفره و انواع ورق ها، کابل ها، لوازم خانگی و… دارند پس از بازیافت خواص خود را از دست می‌دهند.

بسته های پلاستیک های مخلوط (سینی ها،نی ها، گلدان ها و …) میتوانند به صورت مکانیکی بازیافت شوند،و انجام اینکار هم از نظر اقتصادی هم محیط زیست مؤثر است.. زیرسازی برای جمع آوری ،جداسازی و بازفرآوری این منابع ارزشمند در سال های اخیردر کشورمان افزایش پیدا کرده است..



( خرید ) های دیگر در دیزین