ضایعات الکترونیکی در شمال تهران ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

منطقه شهرداری تهران یعنی شمالی ترین منطقه تهران که از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق آن نیز به شمار میرود ، یکی از زیباترین مناطق تهران است. . منطقه در شمال تهران یکی از گرانترین مناطق تهران است. . بالابودن قیمت ملک در این منطقه از این جهت است. که مردم این منطقه از سطح رفاه و امکانات مطلوبی برخوردارند و همچنین آب و هوای مطلوب آن طرفداران زیادی را برای زندگی در این نقطه از تهران جذب میکند . محله های منطقه عبارتند از : اراج &#; ازگل &#; امام زاده قاسم &#; اوین &#; باغ فردوس &#; تجریش &#; جماران &#; چیذر &#; حصاربوعلی &#; حکمت &#; داراباد &#; دربند &#; درکه &#; دزاشیب &#; زعفرانیه -سوهانک &#; فرمانیه &#; قیطریه -کاشانک &#; گلابدره &#; محمودیه &#; 


انقلاب صنعتی پس از پیشرفت فن آوری اطلاعات در طول قرن گذشته به طور چشمگیری سبب تغییر شیوه زندگی مردم شده است.. اگرچه این پیشرفت به نژاد بشر کمک کرده است.، اما سو‌ء مدیریت آن منجر به بروز مشکلات جدیدی در آلودگی‌های زیست محیطی شده است.. توانایی‌های فنی بدست آمده در طول قرن گذشته چالش جدیدی در مدیریت زباله ها ایجاد کرده است.. به عنوان مثال، رایانه های شخصی دارای اجزای خاصی هستند که بسیار سمی هستند مانند کلر و بروم، گازهای سمی، فلزات سمی، مواد فعال بیولوژیکی، اسید، پلاستیک و مواد افزودنی پلاستیک. محتوای خطرناک این مواد یک تهدید زیست محیطی و هستند. بنابراین مدیریت مناسب در هنگام دفع یا بازیافت زباله ضروری است.

. بازیافت های خانگی: بازیافت مواد خیلی بهتر از خاكستر كردن آن ها است.. در سال ، % رایانه‌ها بازیافت می شد و هر ساله % به آن اضافه می شود و به نظر می رسد كه . میلیون رایانه (شامل مانیتور و صفحه كلید) در سال بازیافت شود. معمولا برای بازیافت هر قطعه از رایانه تا $ خرج می شود، چه بعضی از قطعات رایانه بسیار ارزانتر از بازیافت آن است. و طبیعتا افراد میلی برای بازیافت آن پیدا نمی كنند؛

از آنجایی که کشور برزیل وسعتی بالا و جمعیتی بیش از دویست میلیون نفر دارد، بازیافت ضایعات الکتریکی و الکترونیکی در این کشور در سطح وسیع اما ناپایدار انجام می‌شود. با این حال در برزیل سیستمی شبیه به اخذ مالیات وجود دارد که هزینه‌های اضافی را بر بازیافت کنندگان تحمیل کرده و بدین شکل مشکلاتی را برای واحدهای بازیافت ایجاد می‌کند. همچنین فقدان قانون مدیریت جامع پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاران و بازیافت کنندگان قرار داده است..



( خرید ) های دیگر در شمال تهران