ضایعات پارچه و چرم در شمال تهران ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

در این مطلب شمال تهران را در از جهات مختلف بررسی کردیم و متوجه شدیم که این بخش از تهران دارای کیفیت مطلوبی در امکانات شهری ، دسترسی ها ، گردشگری و &#; دارد . قیمت آپارتمان را در آن بررسی کردیم و بطور کلی با خوبی ها و بدی های شمال تهران آشنا شدیم و فهمیدیم که شمال تهران مکانی مناسب برای ساخت زندگی ایده آل و سرمایه گذاری است. . اگر سوالی دارید و یا فکر میکنید گه چیزی از قلم افتاده ، در قسمت دیدگا ها با ما درمیان بگذارید تا در اسرع وقت به ان پاسخ داده شود .

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

همانطور که گفته شد، سالانه مقدار قابل توجهی از پارچه چرم، به شکل ضایعات در آمده و از ارزش  اقتصادی خوبی هم برخوردار هستند. ضایعات چرم توسط مشاغل مختلف در حال تولید است. که این ضایعات ارزش بسیار زیادی برای تولید محصولات چرمی دارند.

به همین خاطر باید بیان کرد، امروزه بازار خرید و فروش ضایعات چرمی بسیار داغ است.. چرا که شما به جای اینکه ضایعات را در سطل زباله بیندازید می توانید این ضایعات به دست آمده را به راحتی بفروشید و از این ضایعات، درآمد خوبی کسب نمایید. در مقابل هم مشاغل مختلفی هستند که با خرید این ضایعات می توانند محصولات چرمی خود را تولید نمایند و پول کمتری بابت خرید پارچه دهند. به عبارت عامیانه، خرید و فروش ضایعات چرم، معامله ای دو سر سود است..



( خرید ) های دیگر در شمال تهران