ضایعات الکترونیکی در شهریار ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


دسته وسایل اطلاعات و ارتباط از راه دور شامل میکرو کامپیوترها، پرینتر، اسکنر، کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ، تبلت، انواع ماشین‌حساب، انواع وسایل ذخیره و انتقال اطلاعات، تلفن، دورنگار، تلفن همراه و دیگر محصولات انتقال صوت و تصویراست.

به دلیل است.فاده از فلزات خطرناک چون سرب، کادیوم و جیوه زباله های الکترونیکی می توانند آسیب جدی برای محیط زیست محسوب شوند به همین دلیل بسیاری از کشورها به فکر بازیافت افتادند که این گونه ضایعات بازیافتشان بسیار مهم است. ، سوزاندن و دفع کردن زباله های الکترونیکی می تواند زمین های زیادی را اشغال کند و از آنطرف باعث آلودگی شدید برای محیط زیست و حتی پخش مواد سمی در محیط زیست شود. تعمیر قطعات الکترونیکی و افزایش طول عمر آنها می تواند تا حدودی به کاهش آلودگی ها کمک کند اما بهتر است. با یادگیری روش های بازیافت

در دهه هاي قبل روش های سنتی مانند سوزاندن و در زمین مدفون کردن غالب بودند گرچه بازیافت، تولید مجدد و به کارگیري دوباره، اخیراً بسیار مورد است.قبال قرار گرفته و تمجیدها راجع به عملیات بازیافت چندین برابر شده است.. آشکارترین و ساده ترین دلیل، جلوگیري از اتلاف سرمایه ها و کمبود زمین لازم براي مدفون کردن ضایعات بوده است.. کم شدن و از بین بردن غیرقانونی ضایعات و تأثیرات زیست محیطی بازیافت از دیگر دلایل حیاتی پشتیبان بازیافت و است.فاده مجدد میباشند. اقتصاددانان به پتانسیل هاي بسیار به کارگیري روش بازیافت در اشتغال زایی و سودآوري فراوان آن در مقایسه با سایر روشها تکیه میکنند که میتواند به موفقیتهاي اقتصادي زیادي ختم شوند به دلیل اینکه منابع اولیه همیشه و در همه جا محدود هستند.



( خرید ) های دیگر در شهریار