ضایعات کاغذ و مقوا در شهریار ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


کاغذ باطله موسوی، خریدار بعدی تمامی کاغذ باطله‌ها و اکثر ضایعات چاپی است.. به گفته خودشان، ضایعات بالای یک تن را به قیمت بسیار بالاتری از شما خریداری خواهند کرد. از جمله مزایای کاغذ باطله موسوی، پشتیبانی سایت قوی آن‌ها است..

ما در ضایعات کاغذ نجاتی، انواع کاغذ و مقوای باطله را با منصفانه ترین قیمت ممکن از شما عزیزان خریداری کرده و بسته به نوع و جنس کاغذ ضایعاتی آن ها را به محصولاتی مانند: خمیر کاغذ، کاغذ بازیافتی  و پوشال کاغذ یا همان پوشال میوه ای تبدیل می کنیم.

متأسفانه کشور ما ایران، از فناوری لازم برای بازیافت ضایعات کاغذ و کارتن به منظور تولید مجدد کاغذ بی‌بهره است.. این فناوری‌ها که در دست کشورهای پیشرفته هستند، به دلیل تحریم بودن ایران نمی‌توانند وارد کشور شوند و به این ترتیب تکنولوژی لازم برای تولید کاغذ از ضایعات کاغذ در دسترس نیست.



( خرید ) های دیگر در شهریار