ضایعات الکترونیکی در قرچک ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


امروزه صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک و کامپیوترهای مستعمل، یک صنعت بزرگ و همه گیر به شمار می رود و کشورهای زیادی همچون چین، هند و پاکستان درآمد سرشاری از این صنعت به دست می آورند. به خصوص کشور چین که با وارد کردن حجم بسیار زیادی از ضایعات الکترونیکی از آمریکا و اروپا و بازیافت طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها از این ضایعات، شغل های زیادی برای مردم خود به وجود آورده است..

دسته وسایل اطلاعات و ارتباط از راه دور شامل میکرو کامپیوترها، پرینتر، اسکنر، کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ، تبلت، انواع ماشین‌حساب، انواع وسایل ذخیره و انتقال اطلاعات، تلفن، دورنگار، تلفن همراه و دیگر محصولات انتقال صوت و تصویراست.

. بازیافت های خانگی: بازیافت مواد خیلی بهتر از خاكستر كردن آن ها است.. در سال ، % رایانه‌ها بازیافت می شد و هر ساله % به آن اضافه می شود و به نظر می رسد كه . میلیون رایانه (شامل مانیتور و صفحه كلید) در سال بازیافت شود. معمولا برای بازیافت هر قطعه از رایانه تا $ خرج می شود، چه بعضی از قطعات رایانه بسیار ارزانتر از بازیافت آن است. و طبیعتا افراد میلی برای بازیافت آن پیدا نمی كنند؛



( خرید ) های دیگر در قرچک