ضایعات کاغذ و مقوا در قرچک ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


از آنجا که چیزی حدود ٪ از پسماند شهری را ضایعات کاغذ و کارتن تشکیل می‌دهد، توجه به ضایعات کاغذ و کارتن و بازیافت این ضایعات می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز به مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن را تأمین کند. این کار می‌تواند به میزان قابل توجهی از قطع درختان جلوگیری کند.

یکی از بزرگترین مزیت های بازیافت کاغذ، کاهش قطع درختان و عمل به وظیفه مهم حفظ محیط زیست است.. ضایعات کاغذ و مقوا می تواند تبدیل به مواد قابل است.فاده مجدد شود. ما در انبار ضایعات کاغذ نجاتی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران کاغذ ضایعات، به این مهم، جامه عمل پوشانده ایم.

اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.



( خرید ) های دیگر در قرچک