ضایعات باطری در شهرک صنعتی شمس آباد ( خرید )

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


عرضه و تقاضا دومین موردی است. که می تواند تعیین کننده قیمت در ضایعات باطری باشد، اگر شرایط بازار به گونه ای باشد که افراد زیادی خواهان فروش ضایعات باطری باشند به طبع قیمت آن پایین می آید و اگر تقاضا برای خرید آن بالا باشد قیمت خرید این نوع ضایعات بیشتر می شود.

خریدار ضایعات باطری برای بازیافت انواع باطری ها، مقدار زیادی باطری خریداری می کند. سرب درون باطری های یو پی اس را فروشنده می تواند است.خراج سازد و سپس به خریدار تحویل دهد. این مسئله که هر یک از باطری ها را با است.فاده از روش اصولی بازیافت کنند برای خریدار اهمیت دارد. فروشنده ای که می خواهد تنها سرب درون باطری ها را به فروش برساند باید سرب خالص را تحویل خریدار دهد. خریدار با است.فاده از روش های است.اندارد، خالص بوده سرب را بررسی می کند و سپس طبق قیمت جهانی سرب، هزینه را پرداخت خواهد کرد. بازیافت انواع سرب های باطری یو پی اس امروزه روز به روز افزایش پیدا کرده است.. به همین دلیل بازیافت کنندگان سود بیشتری از بازیافت سرب باطری به دست می آورند.

از آن ‌جایی که این قطعات دارای سرب و فلزات سنگین هستند، لازم است. که به شکل خاصی بازیافت شوند. لازم به ذکر است. که این مواد مدت بسیار طولانی در طبیعت باقی می‌مانند؛ در نتیجه می‌توانند برای بشر، حیوانات و محیط زیست یک تهدید جدی محسوب شوند. در بحث فروش ضایعات باطری، بازیافت آن می‌تواند بر قیمت تمام شده این پسماند‌ها تأثیرگذار باشد.



( خرید ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد