ضایعات مواد معدنی در رودهن ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..


وی با اشاره به اینکه آنچه در صنعت سنگ با عنوان «ضایعات » نام برده می شود را درواقع ضایعات تلقی نمی کنیم ، تصریح می کند: ماده معدنی از ضایعات تراورتن قابل است.حصال است. که در صنایعی همچون داروسازی ، لاستیک سازی ، ریخته گری و اکسیداسیون و احیا، صنایع ساختمانی ، پالایشگاه ها، صنایع کاغذ و ... قابل است.فاده هستند. سروش می افزاید: برخورداری از منابع سرشار مواد خام باعث می شود زباله ضایعات معدنی مورد توجه و است.فاده قرار نگیرد و کار تحقیقاتی چندانی نیز در خصوص ایجاد کاربری های مختلف از این دست ضایعات انجام نشود.

از دیرباز بشر سنگهای ســاختمانی را بــه عنــوان ابــزاری بـرای تغییـر محیـط پیرامونـی خـود مـورد اسـتفاده قـرار داده اســت. اســتفاده از ســنگ و کاربردهــاي آن در طــول تاریــخ تغییرات زیادي کــرده است. و پتانسیلهاي اقتصــادي آن نیز دائمـا تغییر کرده اسـ ت. در دهــه هــاي اخيــر رشــد صنعتــي و افزايــش توليــد و بــه تبــع آن افزایــش مصــرف سبـب كاهش سـريع ذخاير طبيعي مواد خام و انــرژي شده اسـت. از طـرف ديگـر حجـم بـاالي توليـد سـبب توليـد مقادير زياد مــاد باطل و ضايعات شده است. كه اثـرات منفـي زيـادي بـر محيـط زيسـت دارنـد.

یکــی از مهمتریــن مشکلات زیســت محیطــی در صنعــت ســنگ ســاختمانی حجــم بســیار بالای تولیــد ضایعــات اســت. بــه طــور متوســط در هنــگام تولیــد بلوک هــای سـنگی در معـدن - درصـد، در هنـگام حمـل و نقـل و فـرآوری - درصـد و در مجمـوع حـدوداً - درصد وزنــی ســنگ خــام اســتخراج شــده بــه ضایعــات تبدیــل میشــود. ایــن ضایعــات اکثــراً بــه صــورت دمپ هــای باطلـه در نقـاط مختلـف بـه روی هـم دپـو میشـود کـه بـه مـرور زمـان بـا انجـام واکنشهـای فیزیکـی و شـیمیایی بـر اکوسیسـتم منطقـه تاثیـر منفـی خواهـد داشـت. ایـن حجـم عظیــم ضایعــات عــاوه بــر مشــکالت زیســت محیطــی بــه لحــاظ جمــعآوری، بارگیــری و باربــری آنهــا تــا محــل دمـپ هزینه هـای سـنگینی را نیـز بـر صاحبـان ایـن صنعـت تحمیــل میکنــد. در مراحــل مختلــف برداشــت و فــرآوری ســنگهای سـاختمانی روش هـای بـرای کاهـش اثـرات زیسـت محیطـی حاصـل از ضایعـات آنهـا وجـود دارد کـه در جـدول آورده شــده اســت.



( خرید ) های دیگر در رودهن