ضایعات کاغذ و مقوا در رودهن ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.


 از جمله کارخانجاتی است. که ضایعات چاپی  کاغذ را از شما خریداری می‌کند و از طریق بازیافت کردن آن‌ها مقوا و یا کارتن تولید می‌کند. کارگاه کاغذ باطله معصومی در حوالی ورامین تهران قرار دارد. همچنین با مراجعه به سایت آن‌ها می‌توانید حداقل و حداکثر

به این ترتیب، برای تأمین مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن در هر سال، خیلی درخت باید قطع شود! میزان تولید کاغذ در سال چیزی حدود میلیون تن بوده که پس از ده سال، با رشدی چشمگیری، به میلیون تن رسیده است. و این روند همچنان ادامه دارد. حالا شما خودتان حساب کنید برای تأمین کاغذ صنایع کاغذ و کارتن چه تعداد درخت باید قطع شود!

آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و &#; است.. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک است.ان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۵ تومان است.. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۵ گاراژ دولتخانی



( خرید ) های دیگر در رودهن