ضایعات مواد معدنی در پیشوا ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


وی عنوان می کند: صنایع باید توسط بخش دولتی ملزم به خرید ضایعات شوند. فلات ایران سرشار از کربناتید است. و این ذخایر به قدری زیاد است. که تا یک میلیون سال دیگر هم می تواند نیاز صنایع را برطرف کند. در چنین شرایطی هیچگاه نیازی به خرید اینگونه ضایعات که درواقع بخشی از ثروت است.حصالی از معادن سنگ محلات هستند احساس نخواهد شد.

این کارشناس معدن در ادامه با بیان اینکه در سیمان نیز پسماندهای باقیمانده قابلیت بازیابی دارند، اضافه می کند: در ایران به دلیل فراوانی و ارزانی سیمان ، هنوز از ضایعات سیمان برای بتن ریزی است.فاده نمی کنند اما در دیگر کشورها سال هاست که از باطله های مواد معدنی فرآوری شده و ضایعات سیمانی است.فاده می شود. کیک های باطله محمدحسین بصیری ، است.اد دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با بر ضرورت توجه به ضایعات و باطله های معدنی به عنوان یک ارزش مغفول مانده تاکید کرده و می گوید: ضایعات هم می تواند در مرحله است.حصال از معدن به دست آید و هم باقیمانده تولید در یک صنعت باشد. مثلا در کارخانه های روی ایران ، کیک های باطله حاوی حدود درصد روی هستند که به تازگی با است.فاده از فناوری بی .ز.د اس از این باطله ها دوباره روی می گیرند و از آنجایی که میلیون تن باطله روی داریم ، است.حصال دوباره باطله ها به اندازه یک معدن روی سودآوری خوبی دارد. وی با اشاره به اینکه این فناوری را شرکت توسعه روی دارد ولی بخش های خصوصی نیز وجود دارند که از این فناوری بهره می برند چراکه پی برده اند فرآوری مجدد ضایعات و باطله ها از لحاظ اقتصادی بسیار سودده است. ، ادامه می دهد: ضایعات سنگ های تزئینی نیز کاربرد بسیار زیادی دارند که متاسفانه در ایران به ویژه در مبلمان شهری مغفول مانده و به آن توجهی نشده است. . این سنگ ها برای سنگفرش خیابان ها و پیاده روها و همچنین در جدول گذاری کنار جوی ها و بلوارها قابل است.فاده و از نظر اقتصادی با بتن های سیمانی قابل رقابت است. اگرچه از این لحاظ که خود دارای رنگبندی های متنوع و جذاب هستند نیازی به رنگ کردن ندارند و در هزینه کرد سالانه مبالغ هنگفتی توسط شهرداری صرفه جویی می شود. با این حال می بینیم در شهرداری ها خیلی از این ایده است.قبال نشده است. . وی تاکید می کند: این یک ایده بلندپروازانه نیست و در بسیاری از کشورها درحال اجراست .

چهارمین روش است.فاده دوباره از این ضایعات این است. که آنها را خردایش دوباره کرده و سپس پرس می کنند و از آن بلوک های ساختمانی می سازند تا برای نمای داخل یا خارج منزل است.فاده کنند. این کارشناس معدن در ادامه به باطله های معادن مس اشاره کرده و می افزاید:



( خرید ) های دیگر در پیشوا