ضایعات پلاستیک و پلیمر در پیشوا ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


بسته های پلاستیک های مخلوط (سینی ها،نی ها، گلدان ها و …) میتوانند به صورت مکانیکی بازیافت شوند،و انجام اینکار هم از نظر اقتصادی هم محیط زیست مؤثر است.. زیرسازی برای جمع آوری ،جداسازی و بازفرآوری این منابع ارزشمند در سال های اخیردر کشورمان افزایش پیدا کرده است..

ضایعات پلاستیک و لاستیک زباله هایی هستند که در طبیعت تجزیه نمی شوند و سوزاندن آنها نیز باعث آلودگی محیط زیست خواهد شد. ضایعات پلاستیک و لاستیک در واقع مواد شیمیایی و پلیمری هستند که دفع آنها حجم زیادی از مراکز دفن زباله را به خود اختصاص می دهد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گرانول پلاستیک سازی در صنعت است.فاده مجدد از ضایعات پلاستیک در تولید محصولات جدید است.. ضایعات پلاستیک درصد زیادی از حجم زباله های تولیدی در سطح جهان را به خود اختصاص می‌دهند. لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهم‌ترین ضایعات پلاستیک هستند که در سطح وسیع قابل مشاهده‌اند و حجمی گسترده‌ای با چند هزار تن ضایعات را نتشکیل می‌دهند. این مواد اگر به صورت مجدد بازیافت و تبدیل به گرانول پلاستیک شده و وارد فرایند تولید شوند، هم مشکلات زیست محیطی از بین می‌رود و هم در تامین منابع اولیه محصولات صنعت، صرفه جویی زیادی خواهد شد.



( خرید ) های دیگر در پیشوا