ضایعات پارچه و چرم در جنوب تهران ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :


آیا تا به حال در مورد ضایعات پارچه چرم و فروش و خرید ضایعات پارچه چرم چیزی شنیده اید. امروزه ضایعات انواع پارچه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.. شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که آیا ضایعات پارچه چرم هم کاربرد دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید. خوب است. بدانید تمام کسب و کارهایی که به طرق گوناگون با پارچه سر و کار دارند، به عنوان تولید کنندگان ضایعات پارچه محسوب می شوند. همانطور که میدانید پارچه های چرمی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین رنگ های متنوعی  تولید می شوند.

در ادامه باید گفت، هر مشاغلی که برای تولید محصولات خود، با چرم کار می کنند؛ به عنوان تولید کنندگان ضایعات چرم محسوب می شوند. به طور مثال مشاغلی مانند تولیدی کیف و کفش و مبلمان و تولیدی لباس و نساجی های چرم و تزئینات داخلی خودرو، به عنوان تولید کنندگان اصلی ضایعات چرم به شمار می روند.

 شما بزرگواران اگر قصد خرید ضایعات پارچه چرم را دارید، اما نمی دانید که این ضایعات ارزشمند را از کجا تهیه نمایید، نساجی آیری بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود. لازم به ذکر است.، این نساجی توانسته بهترین ضایعات چرم را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش برساند.



( خرید ) های دیگر در جنوب تهران