ضایعات پلاستیک و پلیمر در جنوب تهران ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


کاربرد فراوان لاستیک و پلاستیک در انواع وسایل مصرفی این روزها مشکلات فراوانی را برای بشر ایجاد کرده است.. این ترکیبات را تقریبا می توان در همه جا یافت و تجزیه ناپذیری آنها باعث شده که همه کشورها با کوهی از این زباله ها مواجه شوند.

بسته های پلاستیک  مخلوط (سینی ها،نی ها، گلدان ها و …) میتوانند به صورت مکانیکی بازیافت و تبدیل به گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن و پ پ شوند؛ انجام اینکار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حفظ محیط زیست مؤثر است.. زیرسازی برای جمع آوری ،جداسازی و بازیافت پلاستیک و تولید گرانول پلی اتیلن و سایر گرانول های پلاستیک پر کاربرد در سال های اخیردر کشورمان افزایش یافته است..

از زمان اختراع پلاستیک صنعتی، میزان تولید آن از . میلیون درسال به میلیون تن در سال رسید و این رقم تا به دو برابر حد خود خواهد رسید. میزان پلاستیک ساخته شده به دست بشر امروزی تا الان . میلیارد تن بوده است. که % آن در طی سال اخیر تولید گردیده است. و فقط % ازاین ضایعات پلاستیک ها بازیافت و به گرانول های پر کاربرد مانند پلی اتیلن و پلی پرپیلن تبدیل گردیده است..



( خرید ) های دیگر در جنوب تهران