ضایعات چوب در لواسان ( خرید )

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.


یکی از پرسود ترین صنایع، صنعت ساخت تخته ‌های چوبی است.. از آنجایی که مصنوعات چوبی به ویژه ام دی اف مزیت بسیاری دارد و در صنایع مختلفی به ویژه صنعت کابینت سازی، ساخت سقف کاذب، دیوار جدا کننده و &#; راه پیدا کرده است. از این رو راه اندازی خط تولید آن‌ ها قطعا به صرفه خواهد بود. درست است. که هزینه خرید دستگاه های تولید ام دی اف،

در صورتی که قصد کارگاه خانگی کوچک و متوسطی دارید، قطعا به دستگاه ‌های رومیزی و ابزارهای دستی و یا برقی نیاز دارید. برای راه اندازی یک کارگاه نجاری قطعا به دستگاه هایی پیشرفته تر و به تبع ابزارها مجهزتر برای ساخت کابینت، مبلمان و &#; نیاز است.. البته می ‌توان با سرمایه گذاری مناسبی کارگاه مبلمان سازی، کابینت سازی و&#; به طور جداگانه راه اندازی کرد و خیلی زود به درآمد مناسبی رسید. به طور مثال در ایران صنعت کابینت سازی، بسیار سودآوری است. و بازارش همیشه داغ است..

علاوه بر این باید به این موضوع که آیا محصول من نیاز بازار خواهد بود، نیز با دقت بررسی شود. ممکن است. شما برای راه اندازی خط تولید یک محصول چوبی، هزینه ی زیادی را خرج کرده باشید ولی به محض تولید آن، متوجه این موضوع شوید که بازار به آن نیازی نداشته و هیچ مشتری جذب آن نخواهد شد. پس در صورتی که قصد دارید برای تولید یک محصول چوبی سرمایه گذاری کنید؛ پس به این فکر کنید که آیا بعد از تولید، نیاز بازار را رفع خواهد کرد یا خیر!



( خرید ) های دیگر در لواسان