ضایعات کاغذ و مقوا در ورامین ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طول زمان مهاجران زیادی به منطقه ورامین جذب شده‌اند که برخی از این مهاجران به دلیل‌های سیاسی کوچانده شده و برخی خود به این منطقه کوچیده‌اند. این مردمان با قومیت‌های مختلف همگی مردمان بومی منطقه محسوب می‌شوند که قبل از دوران معاصر به ورامین آمده‌اند.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


این کارخانه‌ها پس از تفکیک ضایعات کاغذ و کارتن، آن‌ها را دستگاه‌های مخصوص تبدیل به خمیر می‌کنند. از آنجایی که کاغذها معمولا دارای جوهر هستند، با است.فاده از مواد شیمیای جوهر آن‌ها را جدا می‌کنند. همچنین بسیاری از این کاغذها چسب و منگنه در خود دارند و طی فرآیند پاکسازی این چسب و مواد زائد از آن‌ها جدا می‌شوند.

به این ترتیب، برای تأمین مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن در هر سال، خیلی درخت باید قطع شود! میزان تولید کاغذ در سال چیزی حدود میلیون تن بوده که پس از ده سال، با رشدی چشمگیری، به میلیون تن رسیده است. و این روند همچنان ادامه دارد. حالا شما خودتان حساب کنید برای تأمین کاغذ صنایع کاغذ و کارتن چه تعداد درخت باید قطع شود!

از آنجا که چیزی حدود ٪ از پسماند شهری را ضایعات کاغذ و کارتن تشکیل می‌دهد، توجه به ضایعات کاغذ و کارتن و بازیافت این ضایعات می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز به مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن را تأمین کند. این کار می‌تواند به میزان قابل توجهی از قطع درختان جلوگیری کند.



( خرید ) های دیگر در ورامین