ماشین آلات بازیافت در رباط کریم ( خرید, مشاوره و اجرا )

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


بسیاری از مدارس برای آگاهی از دانش آموزان جوان در زمینه بازیافت ، باشگاه های آگاهی از بازیافت را ایجاد کرده اند. این مدارس معتقدند که این باشگاه ها در واقع دانش آموزان را ترغیب می کنند که نه تنها در مدرسه بلکه در خانه بازیافت کنند.

دستگاه گرانول (اکسترود) وظیفه پخت و دانه بندی مواد پلاستیکی را برعهده دارد. به طور خلاصه می توان عملکرد دستگاه گرانول (اکسترود) را در صنایع بازیافت به صورت تعریف کرد که پلیمر و پلاستیک های بازیافتی برای ساخت و احیا مواد جدید در دستگاه گرانول، فرایند اکستروژن را طی کرده و ذوب می شوند. این مواد پس از ذوب شدن، مجددا سرد شده و در خروجی به وسیله یک تیغه به قطعات کوچک تری بریده می شوند. به طور کلی در دستگاه گرانول، سه فرایند های اصلی انجام می گیرد: .فشرده سازی و ذوب شدن مواد: زمانیکه مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی به وسیله ی مارپیچ طراحی شده داخل سیلندر گرانول ساز؛ فشرده شدند، عمل ذوب شدن آن ها توسط المنت های حرارتی که دور سیلندر قرار دارد، انجام می گیرد.

از آهنرباهای قوی برای جدا کردن فلزات آهنی مانند آهن ، فولاد و قوطی های قلع است.فاده می شود. فلزات غیر آهنی توسط جریانهای لبه مغناطیسی خارج می شوند که در آن یک میدان مغناطیسی در حال چرخش ، جریان الکتریکی را در اطراف قوطی های آلومینیومی القا می کند ، که به نوبه خود جریان لبه مغناطیسی را درون قوطی ها ایجاد می کند. این جریان لبه مغناطیسی توسط یک میدان مغناطیسی بزرگ دفع می شود ، و قوطی ها از بقیه جریان بازیافت خارج می شوند.



( خرید, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم