خرید ضایعات پارچه و چرم در اسلامشهر

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


  این ضایعات برای تولید جاکارتی و کیف پول و جاکلیدی و جاسوئیچی های چرمی بسیار پرکاربرد هستند. همچنین برای تولید محصولات فانتزی چرمی کوچک و یا حتی قسمت هایی از تزئینات خودرو هم مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین از این ضایعات چرم برای داخل کیسه های بوکس و صندلی های پاف هم است.فاده می کنند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

 شما بزرگواران اگر قصد خرید ضایعات پارچه چرم را دارید، اما نمی دانید که این ضایعات ارزشمند را از کجا تهیه نمایید، نساجی آیری بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود. لازم به ذکر است.، این نساجی توانسته بهترین ضایعات چرم را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش برساند.



( خرید ) های دیگر