خرید ضایعات پارچه و چرم در شمال تهران

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..

محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


از این نوع پارچه خاص و جذاب برای تولید محصولات گوناگون است.فاده می شود. در این میان تکه پارچه هایی از تولید این محصولات به دست می آیند که برای تهیه آن ها کارایی دیگری نخواهند داشت. به معنایی بهتر تمام پارچه چرم برای تولید یک محصول لازم نمی شود.

 شما بزرگواران اگر قصد خرید ضایعات پارچه چرم را دارید، اما نمی دانید که این ضایعات ارزشمند را از کجا تهیه نمایید، نساجی آیری بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود. لازم به ذکر است.، این نساجی توانسته بهترین ضایعات چرم را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش برساند.

شاید این سوال مهم برای شما مطرح شود که چگونه و از کجا این ضایعات را خریداری نماییم و یا بفروشیم. در جواب این سوال باید گفت، نساجی آیری به مدت ده سال در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم در حال فعالیت است.. این مجموعه با سابقه درخشانی که در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم داشته، توانسته اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. همچنین درصد رضایت بالای مشتریان از این مجموعه، نشان دهنده ارائه خدمات عالی این نساجی می باشد.



( خرید ) های دیگر