خرید ضایعات پارچه و چرم در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


آیا تا به حال در مورد ضایعات پارچه چرم و فروش و خرید ضایعات پارچه چرم چیزی شنیده اید. امروزه ضایعات انواع پارچه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.. شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که آیا ضایعات پارچه چرم هم کاربرد دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید. خوب است. بدانید تمام کسب و کارهایی که به طرق گوناگون با پارچه سر و کار دارند، به عنوان تولید کنندگان ضایعات پارچه محسوب می شوند. همانطور که میدانید پارچه های چرمی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین رنگ های متنوعی  تولید می شوند.

از این نوع پارچه خاص و جذاب برای تولید محصولات گوناگون است.فاده می شود. در این میان تکه پارچه هایی از تولید این محصولات به دست می آیند که برای تهیه آن ها کارایی دیگری نخواهند داشت. به معنایی بهتر تمام پارچه چرم برای تولید یک محصول لازم نمی شود.

در ادامه باید گفت، هر مشاغلی که برای تولید محصولات خود، با چرم کار می کنند؛ به عنوان تولید کنندگان ضایعات چرم محسوب می شوند. به طور مثال مشاغلی مانند تولیدی کیف و کفش و مبلمان و تولیدی لباس و نساجی های چرم و تزئینات داخلی خودرو، به عنوان تولید کنندگان اصلی ضایعات چرم به شمار می روند.



( خرید ) های دیگر