خرید ضایعات پارچه و چرم در پردیس

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


  این ضایعات برای تولید جاکارتی و کیف پول و جاکلیدی و جاسوئیچی های چرمی بسیار پرکاربرد هستند. همچنین برای تولید محصولات فانتزی چرمی کوچک و یا حتی قسمت هایی از تزئینات خودرو هم مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین از این ضایعات چرم برای داخل کیسه های بوکس و صندلی های پاف هم است.فاده می کنند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

همانطور که گفته شد، سالانه مقدار قابل توجهی از پارچه چرم، به شکل ضایعات در آمده و از ارزش  اقتصادی خوبی هم برخوردار هستند. ضایعات چرم توسط مشاغل مختلف در حال تولید است. که این ضایعات ارزش بسیار زیادی برای تولید محصولات چرمی دارند.



( خرید ) های دیگر