خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در بومهن

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


همچنین از گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن برای تولید بخش های پلاستیکی بعضی از دستگاهها مانند تلفن و لوازم‌التحریر و بطری ها و ظروف است.فاده می‌شود. برای تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی لزومی برای است.فاده از پلاستیک های دست اول که تهیه آنها مستلزم صرف هزینه بالایی است.، وجود ندارد و میتوان از 

لازم به ذکر است. که قیمت روز هر کیلو از این ضایعات تابعی از قیمت جهانی لاستیک و پلاستیک و قیمت دلار در ایران است.. با وجود مقدار زیاد این ضایعات در کشور حتی می توان در این زمینه سرمایه گذاری کرد و با وارد کردن دستگاه های بازیافتی از خارج امکان اشتغال زایی و سودآوری این ضایعات را فراهم نمود.

از جمله مواد مصنوعی که به دست بشر ساخته می شود می توان به پلاستیک اشاره کرد که از آن در صنعت های مختلفی است.فاده می شود و دلیل است.فاده فراوان از آن سبک بودن، عایق خوب حرارت و جریان الکتریکی است.. در واقع می توان گفت که پلاستیک نوعی پلیمر است. که مولکول های بزرگ با پایه کربنی دارد. با توجه به وزن مولکولی می توان به خواص پلیمر ها پی برد.



( خرید ) های دیگر