خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در تهران

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


لازم به ذکر است. که قیمت روز هر کیلو از این ضایعات تابعی از قیمت جهانی لاستیک و پلاستیک و قیمت دلار در ایران است.. با وجود مقدار زیاد این ضایعات در کشور حتی می توان در این زمینه سرمایه گذاری کرد و با وارد کردن دستگاه های بازیافتی از خارج امکان اشتغال زایی و سودآوری این ضایعات را فراهم نمود.

گرانول پلاستیک پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک پلیمر خطی است. که از اتیلین و توسط فرآیند کاتالیزوری تهیه می شود. عدم وجود انشعابات منجر به ایجاد ساختاری با عناصر نزدیک تر بهم قرار می شود که چگالی بالاتر و تا حدودی مقاومت شیمیایی بالاتر از LDPE دارد .

یکی از دلایلی که این امر اهمیت خیلی زیادی دارد است.فاده از ضایعات پلاستیک‌های فرسوده و دپو شده که روز به روز به حجم انها اضافه می‌شود است.. با است.فاده مجدد از این ضایعات پلاستیک‌ها همچنین  می توان کمک شایانی به محیط زیست کرد.



( خرید ) های دیگر