خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در جنوب تهران

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی  ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران &#; قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


لوله های پلی اتیلن کوچک و متوسط برای سیستم های انتقال آب در حجم های کم و یا به عنوان محافظ کابل مورد است.فاده قرار می گیرند. لوله های پلی اتیلن با قطر بزرگ و بسیار بزرگ، اغلب لوله کاروگیت و لوله اسپیرال نامیده می شوند و بیشتر در شبکه های عظیم انتقال آب و فاضلاب مورد است.فاده قرار می گیرند.

پلاستیک و لاستیک فرسوده پس از جمع آوری توسط خرده خریداران به کارخانه های بازیافت تحویل داده می شود. در کارخانه های بازیافتی این ضایعات ابتدا تفکیک شده و شسته می شوند زیرا برخی از پلاستیک ها کثیف و آلوده هستند. پس از شستشو ، پلاستیک و لاستیک فرسوده وارد آسیاب شده و در بسته بندی های مختلف برای است.فاده مجدد به کارخانه های پتروشیمی و سایر صنایع منتقل می شوند.

اولین دسته پلی اتیلن ها که در صنعت پلیمر تولید شدند، “پلی اتیلن سبک” نام گرفتند؛ خواص این پلی اتیلن ها به گونه ای بود که برخی از نیازهای صنعتی مانند است.حکام و مقاومت را به طور کامل برآورده نمی کرد. نسل بعدی پلی اتیلن ها، “پلی اتیلن با چگالی بالا” نام گرفت. این سری جدید از پلی اتیلن،گرانول های پلاستیک دارای وزن سبک و چگالی بسیار بالایی بود که به خوبی می توانست در برابر عوامل خارجی نظیر تنش ها، فشار و … پایدار بماند.



( خرید ) های دیگر