خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی شمس آباد

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


پلی است.ایرن یا پلیمر پی اس PS  همان یونولیتی است. که همه ما معمولا در ظرف های غذا، کارتن های تخم مرغ، ظرف و لیوان های یکبار مصرف بسته بندی و همچنین کلاه  محافظ موتو سیکلت و دوچرخه سواری است.فاده میکنیم. پلی است.ایرن وقتی در معرض غذا داغ یا روغنی قرار میگیرد، می تواند است.یرین آزاد کند که به عنوان ماده ای سمی و مسموم کننده سیستم مغزی و عصبی می باشد، این موضوع همچنین می تواند بر ژن ها، ریه ها، کبد و سیستم ایمنی تاثیر بگذارد. بعلاوه همه این خطر ها، PS  میزان بازیافت و تولید گرانول پلاستیک پایینی نسبت به سایر ضایعات پلاستیک را دارد.

گرانول پلاستیک پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک پلیمر خطی است. که از اتیلین و توسط فرآیند کاتالیزوری تهیه می شود. عدم وجود انشعابات منجر به ایجاد ساختاری با عناصر نزدیک تر بهم قرار می شود که چگالی بالاتر و تا حدودی مقاومت شیمیایی بالاتر از LDPE دارد .

بازیافت این ضایعات را می توان توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک یا دستی انجام داد و این مواد ارزشمند را مجددا وارد چرخه صنایع کرد. انسان با بازیافت این ترکیبات شیمیایی می تواند در مصرف سوخت های فسیلی صرفه جویی کند و مهمتر از همه اینکه از آسیب رسیدن بیشتر به محیط زیست جلوگیری می شود.



( خرید ) های دیگر