خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی قرچک

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


بازیافت این ضایعات را می توان توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک یا دستی انجام داد و این مواد ارزشمند را مجددا وارد چرخه صنایع کرد. انسان با بازیافت این ترکیبات شیمیایی می تواند در مصرف سوخت های فسیلی صرفه جویی کند و مهمتر از همه اینکه از آسیب رسیدن بیشتر به محیط زیست جلوگیری می شود.

مناسب جهت بسته بندی برای مواد غذایی که در تماس مستقیم با محصول خوراکی می باشد. مقاومت شیمیایی خوب و است.حکام بالا این گرانول پلاستیک را به یک انتخاب مناسب برای ساخت سینی و مخازن تبدیل می کند؛ وزن سبک ، جذب رطوبت بسیار کم و است.حکام کششی و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه دارد باعث پرکاربرد شدن این گرانول پلاستیک در اکثر صنایع گردیده است..

از جمله مواد مصنوعی که به دست بشر ساخته می شود می توان به پلاستیک اشاره کرد که از آن در صنعت های مختلفی است.فاده می شود و دلیل است.فاده فراوان از آن سبک بودن، عایق خوب حرارت و جریان الکتریکی است.. در واقع می توان گفت که پلاستیک نوعی پلیمر است. که مولکول های بزرگ با پایه کربنی دارد. با توجه به وزن مولکولی می توان به خواص پلیمر ها پی برد.



( خرید ) های دیگر