خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


مناسب جهت بسته بندی برای مواد غذایی که در تماس مستقیم با محصول خوراکی می باشد. مقاومت شیمیایی خوب و است.حکام بالا این گرانول پلاستیک را به یک انتخاب مناسب برای ساخت سینی و مخازن تبدیل می کند؛ وزن سبک ، جذب رطوبت بسیار کم و است.حکام کششی و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه دارد باعث پرکاربرد شدن این گرانول پلاستیک در اکثر صنایع گردیده است..

یکی از رو به گسترش ترین و مهمترین بخش های صنعت پلاستیک ،بخش بازیافت ضایعات پلاستیک به گرانول های قابل است.فاده مجدد برای سایرتولید کنندگان است.، چرا که مواد اولیه این صنعت لاستیک های فرسوده و دپو شده در مناطق کشور بوده که به فراوانی در ایران یافت می شوند و سالیانه چندین هزار تن به حجم آنها اضافه می گردد. همچنین محصول تولید شده این ماشین آلات، پودر لاستیک و گرانول لاستیک است.اندارد، ماده اولیه صنایع بسیاری مانند تولید انواع کف پوش ها، 

گرانول پلاستیک نوعی از ساختار است. که در پلیمرها وجود دارد. ساختار گرانول پلاستیک به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول پلاستیک به شکل دانه های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیک می تواند باشد اما ساختار گرانول پلاستیک فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد.



( خرید ) های دیگر