خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهریار

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


پلاستیک و لاستیک فرسوده پس از جمع آوری توسط خرده خریداران به کارخانه های بازیافت تحویل داده می شود. در کارخانه های بازیافتی این ضایعات ابتدا تفکیک شده و شسته می شوند زیرا برخی از پلاستیک ها کثیف و آلوده هستند. پس از شستشو ، پلاستیک و لاستیک فرسوده وارد آسیاب شده و در بسته بندی های مختلف برای است.فاده مجدد به کارخانه های پتروشیمی و سایر صنایع منتقل می شوند.

این دسته از پلیمرها اولین گرید و درجه از پلی اتیلن ها بود که در سال توسط صنایع شیمیایی امپریال (ICI) با است.فاده از یک فرآیند فشار بالا از طریق پلیمریزاسیون رادیکال آزاد تولید شد که در تولید و ساخت امروزه آن نیز از همین روش است.فاده می کند.

مواد پلیمر بازیافتی ضایعات پلاستیک که آسیاب شده اند و دارای شکل‌های ورقه ای یا گوشه های تیز هستند نمیتوانند براحتی در قیفهای ورودی این دستگاه ها مورد است.فاده قرار بگیرن و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه ضایعات پلاستیک با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند.



( خرید ) های دیگر