خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در غرب تهران

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باید اشاره کنیم که آب و هوا در محله های غرب تهران به ویژه در منطقه بسیار عالی و خوب می باشد و نسبت به سایر مناطق شهر تهران، آلودگی کمتری در این منطقه از پایتخت وجود دارد. همچنین جالب است. بدانید که با فرا رسیدن فصل سرما در پایتخت، سوز شدیدی از سمت کرج به تهران وجود دارد که منطقه نیز با قرار داشتن در نزدیکی است.ان البرز، میزان سرمای بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارد. 

اگر قصد اسباب کشی در محدوده شهرآرا را دارید، پروژه خود را به بهترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل و باربری منطقه - باربری طلایی تهران - بسپارید. بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل و اداری - سرویس دهی منظم و سریع، کامیونهای مخصوص اسباب کشی، کادر مجرب و متخصص برای باربری شهرآرا فقط در این مجموعه خواهید یافت

نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!


گرانول پلاستیک نوعی از ساختار است. که در پلیمرها وجود دارد. ساختار گرانول پلاستیک به صورت دانه دانه بوده که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد. در واقع گرانول پلاستیک به شکل دانه های گوله‌ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می‌آیند. در واقع جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیک می تواند باشد اما ساختار گرانول پلاستیک فقط به نوع خاصی اطلاق می‌شود که شکل گوله‌ای داشته باشد.

بسته های پلاستیک های مخلوط (سینی ها،نی ها، گلدان ها و …) میتوانند به صورت مکانیکی بازیافت شوند،و انجام اینکار هم از نظر اقتصادی هم محیط زیست مؤثر است.. زیرسازی برای جمع آوری ،جداسازی و بازفرآوری این منابع ارزشمند در سال های اخیردر کشورمان افزایش پیدا کرده است..

ژئوممبران برای کاربردهای هیدرولیک (مانند کانال ها و تقویت کننده های بانکی) – سیستم های لوله کشی انتقال حرارت زمین گرمایی – مقاوم در برابر حرارت ملات آتش بازی – مراکز فاضلاب  – سپر تابش یونی در آزمایشگاه های فیزیکی و اتمی – نوارهای آبیاری و آبیاری قطره ای



( خرید ) های دیگر