خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در ناحیه صنعتی بیجین ری

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


کاربرد فراوان لاستیک و پلاستیک در انواع وسایل مصرفی این روزها مشکلات فراوانی را برای بشر ایجاد کرده است.. این ترکیبات را تقریبا می توان در همه جا یافت و تجزیه ناپذیری آنها باعث شده که همه کشورها با کوهی از این زباله ها مواجه شوند.

بازیافت این ضایعات را می توان توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک یا دستی انجام داد و این مواد ارزشمند را مجددا وارد چرخه صنایع کرد. انسان با بازیافت این ترکیبات شیمیایی می تواند در مصرف سوخت های فسیلی صرفه جویی کند و مهمتر از همه اینکه از آسیب رسیدن بیشتر به محیط زیست جلوگیری می شود.

یکی از دلایلی که این امر اهمیت خیلی زیادی دارد است.فاده از ضایعات پلاستیک‌های فرسوده و دپو شده که روز به روز به حجم انها اضافه می‌شود است.. با است.فاده مجدد از این ضایعات پلاستیک‌ها همچنین  می توان کمک شایانی به محیط زیست کرد.



( خرید ) های دیگر