خرید ضایعات پلاستیک و پلیمر در پردیس

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


این واحدهای اتیلنی به صورت زنجیروار، به دنبال هم ردیف شده اند. واکنش های پلیمریزاسیون واحدهای اتیلن در راکتورهای پالایشگاهی و با است.فاده از کاتالیزورها قابل انجام هستند. محصول سری واکنش های شیمیایی پلیمری شدن، گرانول های پلی اتیلن شفاف با خواص و ویژگی های ارزشمند می باشد.

پلاستیک و لاستیک فرسوده پس از جمع آوری توسط خرده خریداران به کارخانه های بازیافت تحویل داده می شود. در کارخانه های بازیافتی این ضایعات ابتدا تفکیک شده و شسته می شوند زیرا برخی از پلاستیک ها کثیف و آلوده هستند. پس از شستشو ، پلاستیک و لاستیک فرسوده وارد آسیاب شده و در بسته بندی های مختلف برای است.فاده مجدد به کارخانه های پتروشیمی و سایر صنایع منتقل می شوند.

در این روش ضایعات پلاستیک‌های خرد شده پس از ذوب شدن در اکسترودر و عبور از صافی از سوراخهای ریزی خارج می‌شود و به همان شکل مذاب بوسیله ی تیغه ای که با سرعت زیاد برش می‌خورد و همزمان بوسیله ی یک مکنده مکیده شده و با عبور از مسیرهای لوله ای سرد و خشک می‌شود. سپس با ورود به مخزن بزرگتری دچار افت فشارشده و بر اثر این افت فشار گرانول‌ها که سنگین ترند به پایین مخزن سقوط کرده و هوا از بالای آن خارج می‌شود.



( خرید ) های دیگر